• Lav pris
    Autodeler.co.no garanterer høy kvalitet Bremsereduseringsventil til meget attraktive priser.
  • Fraktkostnader
    Spar fraktkostnader — gratis frakt av ordrer over 2200 kr bare til Norge
  • Bredt utvalg
    For øyeblikket omfatter vårt produktspekter over 500.000 bildeler
  • Rask levering!

    Leveringsmåte

    Du vil motta de Du vil motta din bestilling innen få dager

  • COMODO - betale sikkert for Bremsereduseringsventil
  • Bil Bremsereduseringsventil Reservedeler betalt via PayPal
  • kjøretøy Bremsereduseringsventil Reservedeler betalt via MasterCard
  • Automobil Bremsereduseringsventil Reservedeler betalt via Visa
  • Auto Bremsereduseringsventil Reservedeler betalt via American Express
  • Bil Bremsereduseringsventil Reservedeler betalt via Klarna Faktura
  • Bil Bremsereduseringsventil auto reservedeler betalt via bankoverføring

Erstatt en bildel Bremsereduseringsventil - en defekt eller hvis en hvor grensen for bruk allerede er nådd. Finn ut nyttig informasjon om Bremsereduseringsventil

Bruken av vakuum energi i innløpsrøret i motoren gir hydraulisk brems booster drift. Denne prosessen skaper ekstra væsketrykk i det hydrauliske bremsesystemet, det gjør det mulig å ha en betydelig innsats på bremse mekanismer med svært lite kraft på bremsepedalen. Slike hydrauliske vakuum brems boosters som brukes i både biler og lastebiler. Hoveddelene booster, fat av en tilbakeslagsventil og et kammer. Den hydrauliske booster er forbundet med spesifikke rør for hoved brems sylinder motor, inntak manifold og brems spacer.

Når du tråkker på bremsepedalen strømmer væske fra brake master sylinder gjennom ballen ventil i stempelet til brems booster. Når systemet trykket øker, øker styreventilorganet templer og lukker vakuumventilen. Samtidig åpner lufteventilen. Omgivelsesluft passerer gjennom filteret inn i hulrommet, idet vakuumet er redusert. På grunn av at i en andre vakuumkammer opprettholdes, beveger trykkforskjellen mellomgulvet og komprimerer fjæren. Det er to krefter som påvirker på booster stempelet. Disse er fluidtrykk fra master sylinderen og trykket fra membranen, som øker bremseeffekten.

Når pedalen slippes, jo lavere fluidtrykket ved reguleringsventilen, henger pessar. Vakuumventilen, som forbinder kamrene åpnet. Når trykkfallet ri kammer, og skrur alle de bevegelige deler i kammeret og sylinderen tilbake til sin opprinnelige posisjon. Dette fører til at utgivelsen av bremsen. Hvis det er en feil i det hydrauliske vakuum booster, går så stasjonen fra pedalen master sylinder med mindre effektivitet. Det er nødvendig å erstatte booster på et profesjonelt verksted. For å spare penger på deler, anbefaler vi deg å besøke vår nettbutikk hvor du vil finne et bredt utvalg av varer fra bremseklosser for rør.

Bremsereduseringsventil til FIAT PUNTO (176), FIAT PUNTO Kabriolet (176C), FIAT PUNTO (176)

Feil i bremsedoseringsventil
  • mekaniske skader;
  • metall korrosjon;
  • defekte stempler;
  • kjøre feil.
Symptomer på bremsedoseringsventilsvikt
  • skrens eller slingring av kjøretøyet ved bremsing;
  • økning i stivheten av bremsepedalen;
  • ufullstendig låsing av bakhjulene når bremsepedalen er helt inne;
  • øker på bremselengden;
  • flekker av olje eller bremsevæske;
  • luft i den bakre krets;
  • varsel målinger.
Årsaker til bremsedoseringsventilfeil
  • lenger bruk av reservedeler enn den oppgitte levetiden;
  • lav mengde bremsevæske;
  • oksidasjon av stemplene;
  • inntrengning av luft i kretsen;
  • svekking eller deformering av drivarmen;
  • skade på gummi;
  • inntrengning av smuss eller fremmedlegemer.
Diagnostikk

Feil i bremsedoseringsventil er svært vanskelig å identifisere på egen hånd fordi symptomene ligner på hele bremsesystem feil. Du bør diagnostisere elementet hver gang du skifter bremsevæske - hvert 1-1,5 år. Den gjennomsnittlige levetid av ventilen er omtrent to år.

Utskifting av bremsedoseringsventil

Reparasjon av bremsedoseringsventilen er ikke utført.Ved feil bare en utskifting er nødvendig. Når alvorlige feil og svikt i systemet oppstår, kan du midlertidig koble fra ventilen. For å gjøre dette, direkte koble hovedsylinder til bakre krets.

Slik bytter du ut ventilen, skru av montering av to hoved og to eksosrør av delen. Delen må bare skiftes ut på et verksted.

Våre Bremsereduseringsventil bestselgere: Bremsereduseringsventil online til attraktive priser