• Lav pris
    Autodeler.co.no garanterer høy kvalitet Bremseforsterker til meget attraktive priser.
  • Fraktkostnader
    Spar fraktkostnader — gratis frakt av ordrer over 2200 kr bare til Norge
  • Bredt utvalg
    For øyeblikket omfatter vårt produktspekter over 500.000 bildeler
  • Rask levering!

    Leveringsmåte

    Du vil motta de Du vil motta din bestilling innen få dager

  • COMODO - betale sikkert for Bremsekraftforsterker (Bremseforsterker)
  • Bil Bremsekraftforsterker (Bremseforsterker) Reservedeler betalt via PayPal
  • kjøretøy Bremsekraftforsterker (Bremseforsterker) Reservedeler betalt via MasterCard
  • Automobil Bremsekraftforsterker (Bremseforsterker) Reservedeler betalt via Visa
  • Auto Bremseforsterker Reservedeler betalt via American Express
  • Bil Bremsekraftforsterker (Bremseforsterker) Reservedeler betalt via Klarna Faktura
  • Bil Bremsekraftforsterker (Bremseforsterker) auto reservedeler betalt via bankoverføring

Erstatt en bildel Bremsekraftforsterker (Bremseforsterker) - en defekt eller hvis en hvor grensen for bruk allerede er nådd. Finn ut nyttig informasjon om Bremsekraftforsterker (Bremseforsterker)

Brems aktuator som kreves for å overføre kraften fra føreren når han trår på bremsen, alle bremse mekanismer hjul. Vanligvis, moderne biler er utstyrt med hydrauliske bremser aktuatorer, der en spesiell bremsevæske er det viktigste arbeidet elementet. De delene av det hydrauliske bremsesystemet er bremsepedalen, arbeider bremsesylindrer, brems master sylindere, bremser slanger og vakuum brems booster. Å bremse eller stoppe bilen slik at sjåføren må trå på bremsepedalen, og denne kraften går gjennom en stang til et stempel som overfører den til master bremsesylinderen.

Deretter stempel presser bremsevæske i systemet. Bremsevæske viderekoblet makt hjulbremsecylindrene gjennom drivstoffslanger, samtidig i brems sylinder stempler kommer frem og trykk bremseklossene. Som et resultat av denne prosessen pressede blokker mot bremseskivene eller bremseklosser kanner, hjulet bevegelse senkes sakte og bilen stopper ved slutten. Moderne hydrauliske bremsesystemer aktuatorer består av to uavhengige kretser, hvert par av hjul. Det bør bemerkes at i dette tilfellet forbinder kretsene ikke nødvendigvis har hjul på samme akse.

Med hensyn til vakuum brems booster så, er det nødvendig å forbedre driften av bremsesystemet og redusere innsatsen anvendes av føreren når bremsing. Denne forsterkeren (booster) er i kommunikasjon med master sylinder. Den viktigste delen av enhancer er en kupé delt inn i to deler av en gummi-membran. På grunn av trykkfall og tilstrekkelig membran området kan satse når du tråkker på pedalen, reduseres betydelig. Den ødelagte delen kan enkelt erstattes av bileieren selv, eller et verksted. Og det vil være svært fordelaktig å kjøpe nødvendige deler i vår nettbutikk, som støtfangere, body sider, eller ekspansjonsventiler.

Bremsekraftforsterker (Bremseforsterker) til PEUGEOT 206 Combi-coupé (2A/C), AUDI A2 (8Z0), VOLVO V70 II (SW)

Feil på bremsekraftforsterker
  • system lekkasje;
  • defekte slanger og koblinger;
  • mekaniske skader på kroppen;
  • forskyvning av eller skade på membranen;
  • skade eller forskyvning av gummipakninger;
  • svikt på ventiler;
  • fastkiling av komponenter.
Symptomer på feil på bremsekraftforsterkeren
  • trekker til den ene siden når du bremser;
  • for høy posisjon på bremsepedalen i normal modus;
  • forskjellig stivhet på bremsepedalen når du kjører og under stopp;
  • merkelige lyder i bremsesystemet under bremsing;
  • lav effektivitet av bremsene;
  • vibrasjoner eller slark i bremsepedalen mens du presser.
Årsaker til feil på bremsekraftforsterkeren
  • økning i kontakt mellom elementene i delen;
  • løshet i tilkoblinger;
  • bruk av lav kvalitet reservedeler;
  • bruk av deler og rekvisita som ikke passer bestemt bilmodell;
  • ventiltetninger ikke i rett posisjon;
  • løse eller brudd i klemmer.
Diagnostikk

Analyse av bremsekraftforsterker kan utføres uavhengig av hverandre. For å gjøre dette, trykk på bremsepedalen 5-7 ganger med motoren av. Lytt nøye til lydene. En rolig susing i luften medfører servo lekkasjer.

Etter å pumpe bremsene start motoren. Under tenningen bør pedalen gå frem 1-2 cm. Hvis den forblir i den samme stilling, er det nødvendig å foreta en mer detaljert diagnose hos et verksted.

Deretter kan du utføre en annen test. Trå inn bremsepedalen til den stopper med motoren i gang. Så stopp den, men fortsett å holde pedalen i 1-2 minutter. Når luftrørene blir skadet og ved systemlekkasjer, mottrykk på pedalen og slark vil økes betydelig.

Reparasjon og utskifting av bremsekraftforsterker

Reparasjon av den delen utføres bare på mindre skader på membranen eller ventiler. Men det innebærer bruk av kun originale deler. Du kan bruke universelle deler, men de krever separat testing for kompatibilitet.

Skadet foringsrør eller en mer alvorlig feil krever utskifting av elementet.

Før du fjerner bremsekraftforsterkeren må du stoppe motoren. For større komfort anbefaler vi å fikse bilen på en løfteplattform. Først må du koble støtstangen fra bremsepedalen. Det ligger under rattstammen. Vær forsiktig så du ikke skader de relaterte mekanismer.

Deretter skru løs feste og fjern bremsekraftsylinder. Det siste trinnet er å koble sugeslangen fra ventilen. Du kan deretter fjerne delen og installere en ny.

Våre Bremseforsterker bestselgere: Bremsekraftforsterker (Bremseforsterker) online til attraktive priser