• Lav pris
    Autodeler.co.no garanterer høy kvalitet Bremsesko til meget attraktive priser.
  • Fraktkostnader
    Spar fraktkostnader — gratis frakt av ordrer over 2100 kr bare til Norge
  • Bredt utvalg
    For øyeblikket omfatter vårt produktspekter over 500.000 bildeler
  • Rask levering!

    Leveringsmåte

    Du vil motta de Du vil motta din bestilling innen få dager

  • payment_comodo_brand
  • Bil Bremsesko Reservedeler betalt via PayPal
  • kjøretøy Bremsesko Reservedeler betalt via MasterCard
  • Automobil Bremsesko Reservedeler betalt via Visa
  • Auto Bremsesko Reservedeler betalt via American Express
  • Bil Bremsesko Reservedeler betalt via Klarna Faktura
  • payment_bankseb_no_brand

Erstatt en bildel Bremsesko - en defekt eller hvis en hvor grensen for bruk allerede er nådd. Finn ut nyttig informasjon om Bremsesko

Denne delen er en del av bremsesystemet. I tillegg er det hovedoperativsystem delen. Den viktigste funksjon av bremseskoen å tilveiebringe en bremse akselerasjon grunnet interaksjonen med overflaten av bremseskiven, og overfører formering av kompresjonskraften ved oppbremsing. Videre er denne delen ikke bare brukes i biler, men også motorsykler, sykler og tog. Ordningen med brems skuffen arbeid er ikke komplisert. Når du bremser, overføres trykket pedalen til bremsen skoen. Skuffen synes ikke bremseskiven roterer. På denne tiden (på grunn av friksjon) vil være bremsediskens roterende tregere og hjulrotationen redusert. Dette stopper bilen. Det er en svært viktig del av bremsesystemet og bilen. Derfor er det nødvendig å ta hensyn til det og materialet det er laget av.

Produksjonen av åsene friksjonsmateriale, bruker mer enn 300 deler, inkludert tjære, mineral-og organiske fibre, syntetisk gummi, fyllinger og diverse modifikasjoner. Mange faktorer som påvirker den langsiktige glatt arbeider av skoen, avhengig av materialene. Det er også verdt å merke seg at som regel foran bremsesko korroderer raskere enn den bakre fordi når bremsing, vil de bære størstedelen av vekten. I dag bildelfabrikanter spesialverktøy, som advarer om at skoen må byttes. Det finnes to typer enheter - mekaniske og elektroniske.

Når det fremre eller bakre bremseskoen slitasje, begynner det vanligvis å knirke. Dette betyr at det er installert en mekanisk innretning. Med hensyn til den elektroniske enheten, slik at bremseskoen vises på displayet på kjøretøyets dashbord. En spesiell lyser opp på den. Hvis bare en sko er slitt, er det likevel nødvendig å erstatte alle. På den annen side, da den nye skuffen, og en lignende ikke ble erstattet arbeid på forskjellige måter, som vil påvirke kjøretøy kontroll. Du kan kjøpe alle de nødvendige delene i vår nettbutikk, inkludert sko, luftfiltre eller støtdemper.

Bremsesko til NISSAN PATROL GR I (Y60, GR), OPEL CORSA C (F08, F68), VW KAEFER Kabriolet (15)

Feil på bremsebelegg
  • overdreven slitasje av materialet;
  • ujevn slitasje;
  • riper, hakk eller avskalling av fôr;
  • sprekker eller mekaniske skader på bremsebelegg;
  • deformasjon av bremsebelegget.
Symptomer på feil på bremsebelegg
  • en betydelig økning i bremselengde;
  • pipelyd under bremsing;
  • endring av kjøretøyets bane under hard oppbremsing;
  • vibrasjon eller vingling fra hjul under bremsing;
  • Materialfòring slynges ut av skoen.
Årsaker til feil på bremsebelegg
  • unnlater å overholde delens driftsbetingelser og regler;
  • sporty kjørestil;
  • få smøremiddel eller skitt på bremsebelegg;
  • bruk av lavkvalitets forbruksvarer;
  • løshet av bremseklosser;
  • installasjon av feil type bremsebelegg.
Diagnostikk

En av de viktigste tegnene på bremsebeleggfeil er en høy fløytelyd ved oppbremsing. Moderne bremseklosser har en spesiell overflate som bidrar til en høy lyd når du bremser, dersom bremseklossene er utslitt. I dette tilfellet bør du skifte fôret eller klossene så snart som mulig.

Grensen for bruk av bremsebelegg er 15 000-20 000 kilometer. Overskridelse kan ha en negativ innvirkning på kvaliteten på bremsing og trafikksikkerhet.

Reparasjon og urskifting av bremsebelegg

Reparasjon av bremsebelegget ikke blir utført. Skadede deler må bare skiftes ut. Tilkoblingen mellom bremseskoen og fôret avhenger av type pads. Utskifting av bremsebelegget bør bare utføres bare på et verksted, fordi bremsesikkerheten avhenger av riktig installasjon av bremsebelegg.

Bremsesko erstatning - instruksjoner, beskrivelser og reparasjon

Våre Bremsesko bestselgere: Bremsesko online til attraktive priser