catalog_tyre_img_alt
Vennligst ventdotted
Handlekurv
#
25-7056
Din handlekurv er tom

Bil Injektor diesel og bensin På nett katalog

Bil Innsprøytningsdyse diesel og bensin, bensin og diesel, bensin, diesel Topp kvalitet for en øverste pris
  • Lav pris
    Autodeler.co.no garanterer høy kvalitet Innsprøytningsdyse til meget attraktive priser.
  • Spar fraktkostnader
    Spar fraktkostnader – gratis frakt av ordrer på over 2600 kr i Norge.
  • Bredt utvalg
    For øyeblikket omfatter produktutvalget vårt over 500.000 bildeler.
  • Rask levering!

    Frakt

    Du vil motta de Du vil motta din bestilling Pumpedyse innen få dager

  • COMODO - betale sikkert for Injektor diesel og bensin
  • Bil Pumpedyse diesel og bensin reservedeler betalt via PayPal
  • Automobil Injektor bytte bensin og diesel reservedeler betalt via Visa
  • Kjøretøy Innsprøytningsventil diesel reservedeler betalt via MasterCard
  • Bildeler - betale med Discover
  • Auto Innsprøytningsdyse Reservedeler betalt via American Express
  • Bil Innsprøytningsdyse bensin og diesel reservedeler betalt via Klarna Faktura
  • Bil Innsprøytningsdyse auto reservedeler betalt via bankoverføring

Erstatt en bildel Injektor - en defekt eller hvis en hvor grensen for bruk allerede er nådd. Finn ut nyttig informasjon om Injektor

Feil på injeksjonsventilen

  • tilstopping av filterduken;
  • feil dyseåpning;
  • forurensning av utløp;
  • lekkasje;
  • degradering av gjennomstrømming.

Symptomer på defekt injeksjonsventil

  • feil og rykk ved økning av motorbelastningen;
  • ustabil tomgang;
  • tap av motoreffekt;
  • økning i drivstofforbruket;
  • motoren vingler;
  • injeksjonsventilen har brent hull;
  • lav dynamikk på kjøretøyet;
  • svikt av katalysatoren;
  • gumming på sprøyta;
  • økning i utslipp av eksosgass.

Årsaker til defekt injeksjonsventil

  • bruk av dårlig kvalitet på drivstoff;
  • smuss inne i ventilen;
  • mekaniske skader;
  • skader eller slitasje på dysenålen;
  • avsetning av forbrenningsprodukter på utsiden av ventilen;
  • slitasje eller tilstopping av utløpet;
  • utidig filterrengjøring.

Diagnostikk

For diagnose, er det nødvendig å gjøre målinger av hver sylinders CO og HC eksos. De normale verdiene skal være den samme for alle sylindere. Stor divergens vil indikere feil på ventil.

For å analysere injeksjonen, er det nødvendig å få et bilde ved hjelp av et oscilloskop, som er festet til jordkontakten og injektorens kontrollenhet.

Deretter må du sjekke kabeltilkoblingen ved hjelp av et ohmmeter. Alle disse manipulasjonene krever spesialutstyr og er best overlatt til fagfolk på et verksted.

Reparasjon av injeksjonsventilen

Reparasjon av ventilen utføres ved å rense den for akkumulert smuss. Denne operasjonen er nødvendig å utføre hver 40 000 kilometers kjøring. For rensing, kan du bruke drivstoff-tilsetningsstoffer. De må legges til etter 3000 kilometer for å forhindre tilstopping.

Dersom ventilen allerede er sterkt forurenset, er det nødvendig å rengjøre med spesielle løsningsmidler. For å gjøre dette, slå av pumpen og avløpsrøret og koble drivstoffrøret til stativtanken med løsemidlet. Drift av motoren på løsemiddel varer i omtrent en time først på tomgang, og deretter gradvis økning av turtallet. For fjerning av mer alvorlige og solide avleiringer, kreves demontering av ventilen. En av måtene er ultralydrengjøring. På den måten, blir delen nedsenket i en spesiell løsning.

Utskifting av injeksjonsventilen

Levetiden til ventilen med regelmessig rengjøring, når 200.000 kilometer. For å erstatte den, må du avlaste trykket i drivstoffskinnen. Deretter fjernes luftfilterrøret, tomgangsturtallets regulatorrustning, dysewiren og chokesensor. Deretter må du demontere trykkregulatorslangen og drivstofftilførselsrøret. Skru deretter løs boltene på drivstoffskinnen, og fjern den. Ta ut ventilen ved å fjerne stifter, og sett inn en ny del i stedet. Installer komponentene igjen i omvendt rekkefølge.

Innsprøytningsdyse velger for